استراتژی هایی برای موفقیت در پیشگیری از دیابت

استراتژی هایی برای موفقیت در پیشگیری از دیابت

استراتژی هایی برای موفقیت در پیشگیری از دیابت

چه عواملی کمک می کند تا افراد بتوانند به طور موفقیت آمیزی در سبک زندگی خود تغییر ایجاد کنند؟

قدم های کوچک

اگر تغییری را می شناسید که به راحتی می توایند اعمال کنید، کار را با آن شروع کنید و پیشرفت خود را با انجام موفقیت آمیز آن تغییر جشن بگیرید. سپس به سراغ یک تغیییر دیگر بروید. اگر دچار عقب گرد شدید و به عادت های قدیمی برگشتید، هر چه زودتر به عادت های سالم خود برگردید و به جلو حرکت کنید. تغییر از یک سبک ناسالم به یک سبک زندگی سالم به زمان، تمرین و تلاش نیاز دارد، اما مزایای آن ارزش صرف چنین هزینه هایی را دارد. اگر نتوانستید این تغییرات را بی نقص انجام دهید نگران نباشید چراکه هیچ کس نمی تواند آنها را بی نقص انجام دهد. با این وجود هر کس به هر میزان تلاش جدی به خرج دهد  مزایایی نصیبش خواهد شد!

آموزش هایی در باب غذا و آشپزی

اکثر افراد براساس راحتی تهیه یا خوشمزگی غذا تصمیم به انتخاب آن برای پخت می گیزند. این دو عامل مهم هستند اما اگر دیابت یا پیش دیابت دارید، در نظر گرفتن غذا بر اساس سلامتی شما از اهمیت بیشتری برخوردار است. این امر به معنای آن است که باید در مورد نحوه انتخاب غذاهای سالمتر در فروشگاه های مواد غذایی و آشپزخانه آموزش ببینید. پزشک شما ممکن است توصیه کند نزد مشاور تغذیه ای بروید زیرا ممکن است عادت های قدیمی غذا خوردنی داشته باشید که لازم شود با عادت های جدیدی جایگزین شوند.

یک نقطه آغاز خوب برای شروع یادگیری این موارد می تواند کتاب ها، مجلات و وب سایت هایی باشد که به پخت و پز سالم می پردازند. شما همچنین می توانید اجتماعات، رویدادهای اجتماعی یا گروه های خاصی را پیدا کنید که با تغذیه و تغذیه سالم سروکار دارند.

قرار گرفتن در اجتماعی از افراد سالم الفکر

یکی از راه های اصلی تقویت پیشرفت شما در حرکت به سمت یک سبک زندگی سالم قرار داشتن زیر چتر حمایتی دیگران است؛ دیگرانی که در حال گام برداشتن به سمت همان سبک زندگی سالم هستند.این امر صحیح است که آنچه برای یک شخص دیگر مفید است ممکن است برای شما مفید نباشد، با این حال ممکن است افراد دیگر همچنان به شما دلگرمی و ایده های عالی بدهند.

مراقبه (مدیتیشن)

مشخص شده است که مدیتیشن برای کاهش استرس، ایجاد تغییر در سبک زندگی و همچنین ارتقای شادی کلی مفید است.

در نظر داشتن تصویر بزرگ

اگر یک سبک زندگی سالم اتخاذ کنید، ممکن است اگر احساس کنید با تعویض گزینه های ناسالم به جای گزینه های سالم ضرر می کنید، از چنین کاری منصرف شوید. اما این احساس فقط تا حدودی درست است چراکه انتخاب گزینه های سالم به این معنی است که شما گزینه های ناسالم را با یک زندگی بهتر معامله می کنید.

توجهتان را به بردهای لحظه ای معطوف کنید

اگر دیابت داشته باشید، خوردن غذاهایی که جهش ناگهانی قند خون ایجاد نمی کنند، می تواند احساس خوبی به شما بدهد – بردهای لحظه ای ناشی از یک سبک زندگی سالم.

پیشرفتها و بهبودی خود را جشن بگیرید

این سبک زندگی بهتر در مقیاس چند روزه یا چند هفته می تواند به معنای فعالیت بیشتر و بهره مندی از یک روحیه خوب و احساس شادی باشد.

این سبک زندگی بهتر در مقیاس چند ماه یا چند سال  می تواند به معنای بهتر و بهتر دیدن و لذت بردن از آن باشد.

این سبک زندگی بهتر در مقیاس چند دهه می تواند به معنای حضور در کنار کسانی باشد که دوستشان دارید و احساس رضایت از سرمایه گذاری ای که در این مدت برای سلامتی خود کرده اید. شما با این سرمایه گذاری چندین ساله به خود و کسانی که دوستشان دارید سالهای با کیفیت تری به ارمغان آورده اید.